Tehnici de analiza in managementul strategic
Cost unic de transport la toate comenzile acestui vanzator
-
Produs:Second Hand, Fără garanție
-
Numar articol:198282468
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:15,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:14.03.2020, 03:19
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Autor(i): Bogdan Bacanu Editura: Polirom Cuprins: Analiza
costurilor de interes strategic • Analiza obiectivelor •
Benchmarking analiza comparativa • Auditarea
responsabilitatii sociale a corporatiei • Analiza segmentarii
strategice a afacerii • Analiza segmentarii strategice externe •
Analiza resurselor interne • Atlassib: Un Atlas pentru economia
romaneasca • Covalact: „Calea Lactee” a integrarii europene •
Antibiotice: A+, Majuscula romaneasca in industria farmaceutica •
United vision: Afacerea bazata pe viziune • Forex: O firma de
„esenta tare”
Descriere:
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.
Descriere:
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
PLATA
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.