Might and Magic Heroes VI PC
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:172018097
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:108,96 Lei
-
Anuntul a expirat la:23.06.2023, 14:04
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
Might and
Magic: Heroes VI este un nou joc de strategie, dezvoltat de
Black Hole Entertainment si Ubisoft, care va fi lansat pentru PC pe
data de 8 septembrie, 2011. La fel ca si editiile precedente, jocul
va fi un turn-based strategy care se va axa pe adunarea resurselor,
construirea oraselor si dezvoltarea unei armate puternice.
Din punct de vedere temporal, jocul are loc cu 400 de ani inaintea
evenimentelor din Heroes
V, batalia urmand sa fie data in Angels si Faceless.
Universul Might and Magic va descoperi noi zone si creaturi din
Ashan.
Exista cinci factiuni in Heroes VI: oameni (Haven), sanctuar
(Sanctuary), infern (Inferno), necropola (Necropolis) si fortareata
(Stronghold). Primele doua factiuni sunt considerate bune.
Urmatoarele doua sunt considerate rele. Stronghold este considerat
neutru.
Haven
Prima factiune este formata atat din oameni (cavaleri, preoti) cat
si din creaturi mitologice: grifoni si ingeri. Ei au creat Sfantul
Imperiu, cu capitala la Falcon's Reach. Sunt luptatori excelenti in
defensiva si castiga de multe ori prin rezistenta lor sporita fata
de atacurile adversarilor. Sunt trupe extrem de rezistente, cu un
moral foarte ridicat. Deficiente militare: lupta corp la corp,
lipsa de agresivitate.
Sanctuary
Tara lor este Hashima, cu capitala la Nariya. Hashima este o
natiune feudala, cu numeroase temple care se gasesc acolo unde sunt
surse sau intinderi de apa. Luptatori si calugari, tarani si poeti,
toti se inchina lui Shalassa, Zeita Dragon a apei, cea care le
acorda puteri magice, avand la baza acest element. Obiectivul Nagas
este auto-perfectionarea si purificarea. Hashima este condusa de
imparateasa Eternal, cea care a detinut puterea timp de sute de
ani. Generalii Sanctuarului sunt ca Maestrii de Sah sau ca ucenicii
lui Sun Tzu in Arta razboiului. Ei isi concentreaza eforturile in
principal asupra atacului. Atuuri militare: unitati echilibrate (in
aparare/atac/fara slabiciuni martiale). Deficiente militare:
abilitati limitate ca arcasi, fara vindecare, trupe scumpe.
Inferno
Tara lor este Sheogh (inchisoarea de Foc) cu capitala la Ur-Hekal
(Poarta Inimii de Foc).
Este o fractiune de demoni, care au fost creati de Urgash, Dragonul
Haosului, pentru a se lupta si a-i coplesi pe copiii Dragonilor
Elementalisti. Timp de secole ei au fost inchisi in Sheogh, o
inchisoare mistica din lumea creata in centrul de foc al
Ashan-ului. Ei cred ca singura valoare morala semnificativa este
libertatea individuala si, de aceea, nu simt nevoia de a-si
justifica actiunile lor. Din acest motiv sunt considerati ca fiind
Rai si periculosi de catre alte fractiuni, ceilalti din Ashan
preferand ca acestia sa fie blocati in taramul lor-inchisoare. Cu
toate acestea, exista indivizi, printre aceste natiuni, care sunt
sedusi de aceasta notiune absoluta a vointei libere gratuite mai
presus de toate si sfarsesc prin a se inchina la demoni.
Intreaga natiune a demonilor este o armata. Fiecare traieste numai
pentru a lupta si a distruge. Fiecare individ este suficient de
capabil sa provoace un dezastru extraordinar de unul singur.
Adunati impreuna intr-o armata disciplinata, ar fi aproape de
neoprit. Din fericire pentru dusmanii lor, sunt destul de
indisciplinati, iar demonii mai mici de multe ori trebuie sa fie
condusi de catre alti demoni mai puternici.
Fortele militare au o magie mortala, rezistenta de neegalat si
tenacitate, norocul fiind intotdeauna de partea lor. Deficiente
militare: disciplina precara, moral instabil, foarte putine
abilitati de intrajutorare.
Necropolis
Necromantii o venereaza pe Asha[7], Dragonul primordial al Ordinii
intr-o versiune contorsionata a ei in care este considerata
Moartea. Interpretarea lor privind zeita Asha este fanatica,
venerand doar moartea si visand sa atinga starea de ne-viata. Viata
necromantului este ascetica pana la extrem. Placerile senzuale sunt
interzise, este dezaprobata orice fel de veselie sau de sarbatoare.
Cetatenii vorbesc in soapta cu tonuri joase, nimeni nu se grabeste
nicaieri si exista foarte putine schimbari pe strazi de la zi la
noapte. Cei care au sarcini de facut le indeplinesc in liniste si
apoi se duc repede acasa la gruparile lor sociale fara copii,
numite familii in lipsa unui termen mai bun. Necromantii iti
sarbatoresc aniversarile lor in izolare si pocainta. Procrearea
este, in general, considerata ca o distragere a atentiei de la un
lucru mai important de facut.
La inceputul jocului, Necropolis este o rasa aflata la inceputul
ascensiunii sale catre putere, necromantii luptandu-se pentru
emanciparea de fratii lor, Vrajitorii celor Sapte Cetati (Wizards
of Seven Cities). Ei nu cauta sa converteasca toate natiunile din
Ashan la credinta lor morbida, nici sa-i omoare pe toti si sa-i
transforme in morti-vii, mai degraba ei cauta sa aiba un loc
dominant in lume, ca protectori ai echilibrului dintre lumea vietii
si cea a mortii. Ei vad viitoarea Invazie a Demonilor ca pe o
oportunitate de a-si sfinti ordinul lor religios si de a-si
justifica existenta intre celelalte fractiuni din Ashan.
Necropolis considera ca Un dusman mort este un aliat bun. Trupele
sale sunt compuse in principal din unitati de ne-morti marionete;
schelete si fantome, controlate de necromanti, dar si de mai multe
entitati puternice cum ar fi vampiri si liches. Sunt lenti, dar
literalmente de neoprit, deoarece uciderea a ceea ce este deja mort
nu este o chestiune foarte usoara si necesita mult timp. In timp ei
erodeaza incet corpurile dusmanilor si le dominp spiritele.
Punctele forte sunt magia care poate slabi si dispera inamicul
precum si unitatile care nu obosesc si la care nu le scade moralul
(deoarece nu cunosc ce este acesta). Deficiente militare:
mobilitate limitata, trupe lente, putine abilitati de sprijin.
Stronghold
Regatul lor se afla pe insulele Pao (un arhipelag din Marea de
Jad), capitala este Taumata-Kunyak.
Desi orcii n-au nici un zeu, samanii lor aduc un omagiu catre Mama
Pamant si catre Tatal din Cer, doua spirite puternice pe care le
intalnesc atunci cand calatoresc prin lumea viselor.
Prin combinarea sangelui de demon, a carnii de om si a altor
lucruri despre care nu spun nimic, Vrajitorii din cele Sapte Orase
(Wizards of the Seven Cities) au creat o rasa mutant formata din
trupe de soc: Orcii. Pe jumatate frati cu demonii, orcii vor
invinge in cele din urma pe demoni si-i vor arunca inapoi in
inchisoare de unde au iesit. Drept recompensa pentru actele lor de
curaj extraordinar, popoarele din Ashan au decis sa-i faca ...
sclavi! In timpul celei de-a Doua Eclipse, Orcii si-au castigat
libertatea si s-au impartit in trei triburi distincte: unii in
nord-est, pana la campiile din Ranaar, altii s-au exilat departe in
sud, in deserturile periculoase din Sahaar, iar restul au navigat
spre sud-est, pe Marea de Jad, unde au intemeiat o tara in insulele
Pao.
A trecut aproape un secol de cand orcii si-au rupt lanturile lor,
condusi de Kunyak Eliberatorul. Cu toate acestea, libertatea lor
este inca fragila, iar cel mai mare pericol vine din interior. De
la moartea lui Kunyak, natiunea Orcilor si-a pierdut unitatea si
este acum impartita in nenumarate triburi mici imprastiate pe
insule Pao. Triburile se lupta intre ele si unele capetenii fara
scrupule isi vand ca sclavi chiar si pe proprii semeni in schimbul
puterii si averii.
Deviza lor la razboi este: Actioneaza rapid acum, gandeste mai
tarziu!.
Orcii au fost creati ca trupe de soc pentru lupta cu demonii, iar
tacticile lor militare reflecta acest lucru. Cu armuri usoare si
puternic inarmati, ei se napustesc direct spre inamic, bazandu-se
pe numarul lor, viteza, ferocitate si duritate pentru a rupe
liniile armatei oponente, fara a avea prea multe victime. Datorita
originile lor, orcii sunt in mod natural rezistenti la magie si, in
special, la magia provocata de demoni (foc, posesie, iluzie ...).
Fortele lor militare au ca atuuri puterea lor de atac, mobilitatea
mare si protectia la magie. Deficiente militare: abilitati mici de
suport, limitari tactice.
ATENTIE! Jocul se livreaza sub forma de cod ( CD Key) si se descarca de pe platforma Steam.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 5 zile lucratoare
-
Costul de livrare este gratuit ( numai pentru comenzi mai mari de 50 Lei) prin Posta Livram contra cost prin Fan Curier in toata tara. Cost: 18lei/k
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.