Marketingul prin e-mail - Yan Claeyssen
- La predare
- Ramburs
- Online
- 10% reducere incepand cu al 3-lea titlu comandat
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
-
EdituraPolirom
Specificatii
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate
Pagini: 264
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 16 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - 16 Lei in max. 5 zile lucratoare
-
12 lei este tariful unic pentru transport incepand cu al 2-lea titlu comandat
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Online
- - Detalii: 10% reducere incepand cu al 3-lea titlu comandat
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare