Cautare avansata
1 / 2

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea - S. Stavrositu (2014) NOU

69,00 Lei
  • 1
    Disponibil
    1
    Favorite
  • Cumpără acum
  • Stare

    Nou

  • Editura

    Polirom

  • Garantie

    Fara garanție

  • Livrare

    Romania - Posta Romana - Coletarie - 10,00 Lei

    Bucuresti - Posta Romana - Coletarie - 10,00 Lei

  • Estimat livrare:

    Marți, 28 Apr. - Miercuri, 15 Apr.

  • Politica retur

    Produsul nu se poate returna

  • Plata
    • Ramburs
  • Numar articol

    179482837. Vezi produse asemanatoare.

  • Descriere


    Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - S. Stavrositu (Polirom, 2014)
    Coperta cartonata. Format mai mare. 584 pagini. Stare foarte buna, cartea este noua, in tipla.

    Din cuprins:
    Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare

    OFERTA COMPLETA DE CARTE O PUTETI GASI IN CADRUL MAGAZINULUI MEU, BIBLIOTECA URBANA .

  • Fii primul care scrie un review Spune-ti parerea acordand o nota produsului

    Adauga review
  •  
  • Raporteaza produsul
  •  
  • Întreabă vânzătorul
  •  
Inapoi sus