Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea - S. Stavrositu (2014) NOU

* * 1 părere
4.5 din 5
Media calculata
pentru
1 calificativ
  • 5 stele fill 1
  • 4 stele fill 0
  • 3 stele fill 0
  • 2 stele fill 0
  • 1 stele fill 0

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

Specificatii

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri - S. Stavrositu (Polirom, 2014)

Coperta cartonata. Format mai mare. 584 pagini. Stare foarte buna, cartea este noua, in tipla.

Din cuprins:

Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

PLATA

  • - Ramburs

Politica de retur

  • - Produsul nu se poate returna.

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea - S. Stavrositu (2014) NOU - Parerile cumparatorilor despre vanzator si produs  

* *
4.5 din 5
Media calculata pentru
1 calificativ
  • 5 stele fill 1
  • 4 stele fill 0
  • 3 stele fill 0
  • 2 stele fill 0
  • 1 stele fill 0


Adauga review
De la Calificativ primit Data
johan011 (100% / 8)
* * 4.5 din 5

ok