Legile științifice ale publicității
- La predare
- Ramburs
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
Autor( i ):Claude C. Hopkins
Editura:Vidia
Număr pagini:116
An apariție:2014
Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Predare personala in max. 1 zi lucratoare
-
- Prin Curier rapid - 12.99 Lei in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 12.99 Lei in max. 2 zile lucratoare
-
Livrarea se face personal la sediul nostru din Sibiu
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 30 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator